081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

110207-körning

Av Emma - 7 februari 2011 11:14

Hej på er :)

Idag har jag varit och kört.. Körde från tomelilla i till Ystad och sedan några runder i Ystad.. Allt gick bra, fick bara 1 motorstopp idag men det berodde på att jag hade fel växel i, så de var ingen fara :)..

Min körlärare släppte sedan av mig här i Ystad och körde vidare till tomelilla ensam..

Sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, slappat framför tv:n.. Känner mig helt slö i kroppen :/..


Idag ska jag testa på smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis och sås, samt en sallad till.. Mums :)

Idag händer här inte så mycket hos mig. Ska ner till affären det är det enda, sedan ska jag ta det lugnt resten av dagen :)


Längtar såå tills mitt hjäta kommer hem <3


 
 
Ann-Sophie

Ann-Sophie

7 februari 2011 11:20

Jag fick ett motorstopp på uppkörningen men fick ändå körkort =)

http://phia.bloggspace.se

Emma

7 februari 2011 12:00

Okej.. vad skönt :).. Jag är jättenervös.. Men det lär säkert blir bra :).. Blir bättre och bättre

 
Melinda - Mamma till Maja ♥

Melinda - Mamma till Maja ♥

7 februari 2011 11:35

Jaa, den är gryyyymt snygg! :D

http://melindawingren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards