081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

MYCKET jobb!

Av Emma - 7 juli 2010 19:39

Ja förra månaden blev det MYCKET jobb, men denna månaden blir det ÄNNU mer!. 

Räkna ihop alla mina timmar jag jobba förra månaden och kom upp i 211.5 timmar.. Ca 40 timmar merän vad en heltidsarbetande gör. Nu får man hoppas de blir bra lön bara ;) De känns i kroppen, men nu när det är sommar jobbar jag gärna :)


Denna månaden räkna jag att det skulle bli 243 timmar att jobba!. Det är MYCKET.. 


Igår skicka jag ett mail till en chef här inom LSS i Tomelilla, och hon skicka tillbaka 1 timme senare, och idag ringde hon och fråga om jag kunde komma på intervju!. 
Visst, kl 16 var jag där och 16.30 hade vi bokat in 2 bredvidgångar och 3 nätter denna månaden!. 

Så nu har jag 3 jobb denna månaden, och jag älskar de :)

Har alltid jobbat så lite, så nu är det min chans att jobba mycket!. 
Har sökt massor med jobb också så jag håller tummarna!.


Hjärtat är iväg med Pauline och Nicklas på något i Malmö, och jag sitter här och har lite ensamtid innan det är dags för jobb 21-08!.

När jag kommer hem imorgon bitti ska jag sova någon timme för sen är det dags för jobb igen 15-22!.

Jobbar fredag också 7.00-14.30 sen är jag ledig hela lördag och söndag :) Det ska bli SÅÅÅÅÅ skönt.. Bara få umgås med hjärtat nu när han har semester <3. 


Har 19 pass kvar att jobba denna månaden :)

Nej nu ska jag gå och packa väskan, göra mig iordning, gå ut med hunden och köra till jobb!. 

Ha en bra kväll så hörs vi!. 


Hjärtat- Du är mitt allt <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

 
 
Camilla

Camilla

7 juli 2010 19:48

Snubblade in på dig blogg via en annan, önskar dig en trevlig sommar!

http://emring.blogspot.com

 
Mattias

Mattias

8 juli 2010 11:59

Härligt med jobb tjejen men du får inte jobba ihjäl dig även om det är så kul att jobba, akta väggen! Ha en kanonfin månad med jobb :D Kramar Mattias

http://muscomattias.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards