081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Äntligen Lördag = jag är ledig :)

Av Emma - 10 juli 2010 08:44

Då är det äntligen lördag :)
Har blivit en hel del jobb sedan jag skrev sist!..

I onsdags jobbade jag ju natten 21-08, och när jag kom hem på torsdagsmorgonen somnade jag en stund, sen körde vi och handla :). 

Det var dags för jobb 15-22 denna dag, och jag älskar det jobbet på äldreboendet :).. Tyvärr är det ganska svårt att få jobb där men!. 

När jag kom hem var det dags för duschen, och sen sängen!. 
Hjärtat sa åt mig att ta tåget till jobbet på fredagen så han kunde hämta mig.. Han ville till stranden och det är jättenära mitt jobb :)..

Så igår var det först jobb 7-14.30, sen kom hjärtat och hämta mig o vi körde till stranden :)

Vi låg på stranden ca 1 timme och det var lagom, för jag höll precis på att somna när hjärtat sa att vi skulle hem :)


När vi väl kom hem så åt vi mat, sen somnade jag 2 timmar!. Vakna 19.30
Var uppe med hjärtat och såg en film till 00.00 inatt, sen sprang jag i säng :)

Det är sååå varmt, så det är jättejobbigt att somna!..
Ska se om vi köper en fläkt idag, för de behövs i sovrummet :).. 


Idag är det lördag, och det innebär att jag är ledig och det är sååå skönt :).. Är ledig både idag och imorgon!.. 

Idag skulle jag vilja sticka till IKEA för att handla vitrinskåp, men tror knappt jag får hjärtat med mig, men man kan hoppas :) Annars blir det att grilla ikväll iaf och det ska bli gott!. 

Denna helgen ska vi vara mysa och ta de lungt.. Träffas knappt längre!. 


I veckan blir det jobb :
Måndag: 7.30-14.30 (Äldreboendet)

Onsdag: 7-15 (Bredvidgång på nya jobbet)

Torsdag: 7-14.30 (Äldreboendet) och 15.30-21 (bredvidgång på nya jobbet) 

Fredag: 7.30-14.00 (Äldreboendet) och 17-08 (nya jobbet)

Söndag: 8-13 (Äldreboendet) och 17-08 (nya jobbet)


Sen är jag ledig några dagar och återgår till mitt fasta jobb på onsdag kl 20!. 

Blir en intensiv vecka men det är det värt :)


Ha en super trevlig dag!
Kramis på er 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards