081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Nya inköp :)

Av Emma - 11 juli 2010 17:55

Hellloo!

Vakna vid 9 imorse, riktigt trötta efter en trevlig grillkväll med Pauline och Nicklas igår :)

Vi slappa tills vi bestämde oss för att sticka in till ystad vid 12.. Stack till onoff först och handla en ny dammsugare, riktigt bra är den :)..
Sen vidare till MC donalds för lunch sen hemåt till tomelilla igen :)

När vi kom till tomelilla igen stack vi in om bo ohlsson och köpte en fläkt, filmer osv!.. 

Blev några tusenlappar fattigare idag men det behövdes :)


Mitt hjärta var lite full igår, och tappa vår grill så vi hade grillbriketter över allt och han fick för sig att dammsuga upp det han tappa ut i köket, medan jag städa trappan och rätt som det är börjar jag lukta bränt och ja visst.. Jag kolla dammsugaren och där hade bränts ett hål i påsen och filret.. Så det var bara till att kasta den dammsugaren och köpa ny :) De lukta RIKTIGT mycket!.. 

Mitt söta hjärta <3


Nu ligger hjärtat och kollar film, och jag sitter här!.. Tror bestämt vi ska duscha aladdin ikväll så han får svalka av sig lite.. De behövs :)

Men det är bättre här hemma nu när vi köpt en fläkt :)


Imorgon är det dags för jobb igen 7.30-14.30 Nu har mina 2 lediga dagar gått och det känns trist..De har gått himla fort!. 

Ajja är ledig på tisdag också och då blir det munkmarknad i Ystad :D


Nu ska jag göra annat!
Ha en super trevlig kväll


Älskar dig hjärtat <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Bilder på dammsugaren och fläkten (nästan lika dan fläkt fast där är knappar på vår) 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards