081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

101010- helgen är snart slut :( Jag är FÄRDIG :)

Av Emma - 10 oktober 2010 19:54

Då börjar vi med och skriva vad som hänt i veckan!..


I onsdags var jag ju och träna, och det var helt OK.. Blev aldrig en städning utan en dusch och fika med Johanna och Albin istället:) mycket trevligare :D
Sedan kl 19.59 var det dags att ta bussen till Lund mot jobb.. Kan säga att det inte var världens skönaste säng vi personalen fick sova i.. Utan det var en tältsäng som var obekväm, men det gick.. Dock var sängen precis vid ventilerna så det var ganska kallt.. Blev några få timmars sömn den natten :)..
I torsdags kom jag hem vid 9 tiden, rätt så trött.. Gick oah sov en timmes tid sedan kolla jag lite tv :)..
Tog det allmänt lugnt innan det var dags för att sätta sig på bussen igen och åka till jobb 19.59 Denna natt blev det INGEN sömn alls för någon av oss.. Lite jobbigt!..
I fredags tog jag bussen mot Ystad 7.58, stack direkt till en utbildning med jobb till kl 14.. Kan lova att jag var lagom trött.. Sedan kom ja hem vid 14.30, tog de lugnt och städa lite.. Vid 16.15 kom Nellie som skulle sova hos oss :) *mysigt*.. Hon var jättetrött och somna redan kl 18 och sov enda fram till kl 05!.. Skönt för henne men jag var j*vligt trött :).
Denna dag fyllde min vän Johanna år :). Detta innebär att det bara är två månader tills jag fyller år :).
I lördags (igår), blev Nellie hämtad kl 11, sedan tog vi det lite lugnt och mös <3.. Dags för att jobba igen, så satte mig på bussen 20.28 Blev några timmars sömn inatt och det var skönt :)
Söndag (idag), har jag varit himla trött och mått jätteilla..Började i fredags :/.. Handlade bröd med mig hem, mums.. Åt frukost sedan gick jag och la mig.. Sov ca 2 timmar..
Sen har vi bara beställt pizza och tagit det lugnt :) Jag är ganska trött som sagt och mår illa!..
Men det bästa av allt.. Jag är färdig undersköterska idag :) Aldrig mer skolan för mig, aldrig mer arbete :).. Har LÄNGE längtat efter detta datum, och det är såå skönt.. Jag själv har inte riktigt förstått det än, men det kommer när jag slipper göra fler arbete :) Nu ska man bara få hem sitt betyg, och skicka iväg det till min chef så jag kan få högre lön :)..
Har även haft tvättetid, men det tog hjärtat<3 Jag ska diska och dammsuga istället.. Ska diska lite ikväll och dammsuga imorgon!..


Lite av vad som hänt denna vecka :)
Imorgon ska jag åka in till mamma och följa med henne, sedan ska vi till ungdomsmottagningen där jag ska kolla blodtrycket och hämta ut nya p-piller :).


Nej, nu får ni ha det så bra, så återkommer jag:).
Puss och kram..
P- jag älskar dig merän allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards