081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Helt underbart :)

Av Emma - 12 oktober 2010 09:06

Det känns så skönt att vara klar med skolan :)..


Igår mötte jag upp Johanna på stationen, tog tåget tillsammans in till Ystad, där jag mötte min mamma och hon sina föräldrar :). De skulle gå istan och jag och massa skulle göra lite ärende!.
Dagen igår var både bra och dålig..
Det börja vid denna tiden, mådde illa (gjort det några dagar), och var JÄTTEyr.. Det kändes som jag skulle svimma när som, hela världens snurra.! Så var det hela dagen.. Mitt blodtryck var helt OK!
När klockan sedan var 14.45 mötte jag upp Johanna igen, då vi gick till bussen som skulle ta oss hem:).. Var hemma och varit ute med Aladdin vid 16 ca!..
Sedan tog jag de lugnt, det var ingen bra dag så det blev bara slapp!..
Hjärtat kom hem vid 17 tiden, och det var såå skönt <3.. Laga mat, och tog de lungt..
När kl var 19.45 gick jag in i sängen och skrev lite, en timme senare sov jag.. Kan säga att det var himla skönt att få sova så många timmar.. Vakna inte förän 7.15 imorse :).. Känner dock att jag skulle behöva sova några få timmar till ;).. Men det får bli en annan gång..!
Nu på förmiddagen ska jag ta en dusch, diska och dammsuga, sedan ska jag gå till biblioteket och lämna tillbaka böcker, för att senare ta bussen in till Ystad för att gå på APT-möte.. Hjärtat hämtar upp mig sen för att åka hem :)..
Ikväll blir det nog bara middag och sen slappa!..


Ajja,. nu finns där inget mer och säga..
Ställ gärna frågor eller något!..Roligt att få veta vem som läser :/.

Ha en super trevlig dag!
Puss och kram


P- älskar dig sötnos <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards