081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Helgen är hääär :)

Av Emma - 16 oktober 2010 09:11

Lördag morgon och hjärtat ligger där inne och sover, och Aladdin ligger här ute och sover!.. Alltså bara jag vaken :)

Igår när hjärtat kom hem gick vi till Roma och åt pizza, det var mumsigt :).. När vi var färdiga gick vi hem och sen började nästa Idol direkt, härligt :). Tycker dock synd att Minnah åkte ut, gillade henne faktiskt!
Jag gillar inte Linnéa eller Jay, tycker att de kör samma "stil" vecka efter vecka efter vecka, de kommer bli trist o se de om de är kvar till slutet!. Idol handlar ju om att utvecklas, men de är kvar i samma race tycker jag!.
Men vet att det är många som gillar dem också!..


Idag är det lördag och det ska firas med en runda till Swedala Outlet, hjärtat behövde jeans <3.. Sen blir det bara mys resten av dagen vilket behövs :)..
Till middag ikväll blir det nog lasagnette, vitlöksbröd och cider :).


Ajja, finns inte mer för mig denna gång!
Återkommer..
Hoppas ni får en härlig lörda.

P- älskar dig min sötnos <3

Aladdin, familjen och vännerna  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards