081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Helgen är över!!

Av Emma - 19 oktober 2010 12:27

Jaha, då var helgen över igen och det är tisdag!..
Dagarna går ganska fort nu..

I lördags stack vi till Swedala Outlet, hjärtat hitta inga jeans eller något annat, så de blev inget shoppande! Dock käka vi på MC-donalds när vi ändå var där då vi inte orka laga mat senare!.
Så när vi kom hem tog vi det bara lugnt, såg en film och mös..

 
På söndagen vakna jag vid 09, dags för att tvätta!.. Såå trist att tvätta men skönt att ha rena kläder :) Efter tvättningen stack hjärtat in till ystad och träna och jag följde med hem till min mormor o morfar :) Fika lite, titta i album och snacka skit..
När hjärtat kom blev det kaffe för honom <3..
Var meningen vi skulle ha lasagnette denna kväll istället men vi var såå mätta efter fikan hos mormor o morfar så det blev bara en lugn kväll :). Utan mat och utan en massa disk!..*skönt*..


Igår var det dags för hjärtat att jobba :( Såå trist.. Jag som älskar att ha honom hemma <3.
Igår blev det lasagnette, vitlöksbröd och en cider som vi dela på :)..
Sedan såg vi på CSI :).


Idag är jag bara hemma :) Ska ta de lungt, och det ska bli så skönt.. Behöver det!.. Sov till kl var 10.00, eller ja, har varit vaken till och från, från kl 06.. Skönt att ligga kvar iaf, men kl 10 börja de borra!!.

Har sett våra bästa år, varit ute med aladdin, gett aladdin mat, ätit frukost, druckit te, sprungit på toa HUNDRA ggr och ja osv :).
Blir rester sen idag, skönt att slippa laga :)..


Imorgon ska jag följa med min mamma, mormor o morfar (kanske min storebror) till Lund då min mamma ska få en behandling, eftersom hon är lite dålig förtillfälligt!. Men jag vet att hon kommer att klara sig igenom detta <3 Hon är ju vår mamma..
Sedan börjar min jobbvecka :/
Lillebror kommer på fredag kväll och stannar tills söndag, då mamma åker iväg och roar sig i stockholm med kompisar hela helgen :)
Kan ju undras vad som kommer hända här hela helgen?? Jo patrik och simon kommer sitta o spela xbox :)

Ajja, nog om det..
Hoppas ni får en trevlig dag :)

Kramis!

P- tack för allt, jag älskar dig så mycket <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards