081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Söndag, och helgen är snart slut!!

Av Emma - 24 oktober 2010 12:23

Då börjar vi från början, sedan jag skrev sist :)

I torsdags efter jag skrivet händer det inte så mycket mer..!..
I fredags var jag bara hemma hela dagen, det var typ storm här så jag höll mig inne och läste lite teori till körkortet :)..
Vi 17 tiden kom hjärtat och simon hem, och vi beställde pizza :) (orkade inte laga mat).. Sedan blev det  tio minuters idol för mig innan hjärtat körde ut mig till jobb!!..
I lördags morse skulle jag ta mopeden med mig hem men den VÄGRA att starta.. Starta dock igårkväll (fredag) när hjärtat försökte.. Men idag (lördag) ville den inte.. Fick ringa efter en taxi då jag inte fick tag på hjärtat.. Himla dyrt och drygt.. j*vla moped..
Sedan gick vi och handla bullar och middag!.. Kl 14 kom Pauline och vi stack till Ikea!..Handlade ljus typ och en "bringare" med lock på som man kan ha vatten i så de slipper bli äckligt i kylskåpet :). Billigt och bra!..
Vi var hemma igen vid 17 tiden och då började vi laga mat.. Blev tacos *mums* :).
Innan det var dags för jobb tittade vi på gårdagens idol avsnitt.. Synd att Lina åkte ut :/..
20.20 stack vi till jobb.. Höll på att köra över 3 mullvadar och det var läskigt. Mötte även en hjort :/.. Pauline blev helt svitt i pälsen! hehe.

Nu imorse (idag, söndag) kom hjärtat ut och skulle hjälpa mig fåigång mopeden men de fungerade inte alls :/.. Så störigt..
Men har pratat med pappa och han ska hämta den imorgon och lämna in den på ett ställe i Ystad imorgon förhoppningsvis!... Hoppas de hinner laga den under tisdagen!..
Idag blir det tvättedag! 14-21..Är ganska trött men har jobbat så de är inte konstigt!.. Kornelia och hennes sambo kommer kanske hit senare och hämtar crosstrainern, ska sälja den har vi bestämt oss för.. Den används lite och får ingen plats!!.. Då får Kornelia mer anvädning för den :)
Imorgon börjar jag jobba redan 17.45 ca och jobbar enda till 08 på tisdag!!. Ska även köra 12.50
Händer en hel del för mig denna vecka som kommer!.. Hoppas vi får reda på ang lägenheten, och hoppas vi får den :)..


nej nu orkar jag inte skriva mer ;)
Hoppas ni haft en bra helg och får ett bra slut på den :)


Kramis

 
 
Johanna

Johanna

24 oktober 2010 21:43

Nu ligger svaret uppe :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards