081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Nu börjar här hända saker :)

Av Emma - 28 oktober 2010 11:41

Nuså, igår hände här inte så mycket i badrummet! Vi fick vår skogtoa, och så stängde de av vattnet!.. idag när jag kom hem 08.30 hade de dragit ut all inredning i badrummet och kranen i köket!.. Nu har de varit här och borrat osv, vi har fått ett nytt avlopp (som jag dock tycker sitter fel, men de vet ju bäst) ..
Jättejobbigt borrande ljud, så jag och Aladdin tog en promenad för en liten stund sedan, så vi båda får avlasta öronen :).. Imorgon ska Aladdin få åka till min mormor och morfar, och vara där hela dagen och då slipper han allt oljud, skönt för honom <3.
Han är verkligen jättesnäll, skäller inte eller något.. Är helt tyst och bara tittar vad de gör när han inte ligger och vilar! Min duktiga puppe<3.


Om 4 timmar ca, så slutar det och det ska bli ganska skönt, och strax därefter kommer mitt hjärta hem från jobb<3.
Ska förmodligen åka med han ut till jobb ikväll, då jag blir hämtad imorgonbitti eftersom vi ska dra till ULLARED :).. Ska bli skönt att få komma iväg, och bara gå i lugn och ro där uppe och titta på massa fina saker :)

Nu hoppas jag bara vi får lägenheten i Ystad så jag kan köpa saker dit!!.
Men vi får se, de har ännu inte ringt :/.

Annars händer här inte mycket mer hos oss, kan tyvärr inte diska och det är ganska äckligt då vi laga pannkakor till middag igår :/ Får kanske köra iväg till affären och handla plasttallrikar osv :) Skulle tänkt på de igår *haha, smart*


Ajja, nu fick ni lite att läsa!:
Hoppas ni har en bra torsdag!
P- älskar dig så mycket, och snart firar vi 2 år <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


    


 
 
Kornelia

Kornelia

28 oktober 2010 12:10

Sötis hund :D

http://korneliasvarld.blogspot.com

Emma

28 oktober 2010 12:52

Tack :) Han är världens sötaste

 
Annette

Annette

30 oktober 2010 00:04

Hej
Visst är det härligt med små vovvarna,
Blev lite full i skatt sädär ligger min Golden tik Karin också. Rakt på rygg.
Vilken fin Aladin du har ;)

Trevlig helg
Annette

http://www.vovarna.blogspot.com

Emma

30 oktober 2010 09:50

hehe, ja de är så söta, med sina ställningar!.
Tack ska du ha!

Detsamma till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards