081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Shopping på Ullared!!

Av Emma - 30 oktober 2010 09:52

Jobbade natten till igår, slutade kl 08 då Sarah kom och hämta mig med sin sambos bil. (Hon hade vejlat fram och tillbaka om vilken bil hon skulle ta, men sambon hade redan tankar sin till oss så det blev den) Vidare körde vi vidare till Sjöbo Sommarby och hämtade den andra tjejen som skull med :). Full fart framåt till Ullared.
Var framme vid 11.00 Svårt att hitta parkering. Väl där inne var där en massa folk, men ändå skönt att gå där inne:)
Kommer en lista längre ner på NÄSTAN allt jag handla!.
När vi skulle köra hem vid 17-tiden tänkte vi att vi skulle hinna hem till idol!. Gasa på lite extra för att hinna!. Det hann bli mörkt också..
När vi kom fram till staffanstorp så var vi sugna på glass osv.. Beställde Cola men min smaka en blandning av fanta och sprite.. Tjejen som var med beställde också en, som smaka mint.. Hon fick sin utbytad men den smaka lika dant så vi gav upp!. Beställde även deras magnus glass med Brownie, men de var ingen höjdare!.
Vi körde vidare, hann precis till veberöd (macken), innan bilen bara stanna.. hade luktat rök/bränt ca 2 minuter innan.. Vi hann precis rulla in den till sidan innan den dog helt.. Allt bara stängdes av på den och vi blev ganska rädda!. Fick rulla in den på macken och sedan blev vi hämtade.. När kl var ca 21 kom Sarahs pappa och en till och hämta oss, tillbaka till macken för att bogsera hem bilen.. Var väl hemma lagom till 22.20 ca!.. Vi hade verkligen missat idol.. Men det var en upplevelse det också!. Blev en lång dag för oss!!..


Min shoppinglista från Ullared!

* 3 tröjor till mig
* 1 kofta till mig
* 1 tjocktröja till hjärtat

* 1 tröja till hjärtat

* Ny väggklocka
* Magnus Samuelssons stora klippkit.
* Ny säng till Aladdin
* Sov Gott väggord till sovrummet
* Julpapper
* Julkort
* 1-24 ljus till julen
* Julkort
* Denta stix till Aladdin
* Parfym till mig
* Parfym till hjärtat
* Bajspåsar
* Deo till mig
* Hårinpackning till mig
* Klädvårdsrullare


Det var en del av de jag handlade! Shoppade inte alls mycket och det var skönt :)

Vi gick och la oss vid 23.30, helt slut var jag, somnade ganksa fort :)


Måste vara berätta en sak!
Vi FLYTTAR till Ystad 1 januari 2011, alltså bara 2 månader kvar :).. Jag är såå glad att vi fick lägenheten.. Det ska bli såå skönt :).

 

nej, nu ska jag snart göra lite frukost eller ngt! Har ju fortfarande inget vatten och ingen kran:/.

Mitt nya sims som jag beställt (kvällsnöjen) har kommit, så får testa de idag också :)
Ska förmodligen åka in till Biltema idag och handla sådan överdrag till mopeden!. Ska nog in på XXXLitz (de lilla) en runda också och titta på nytt matbord till nya lgh :). Mediamarket blir de kanske också och kolla tvättmaskin och torktumlare till nya lgh :)..


Ha en supertrevlig helg
P- älskar dig massa massa. Bara du och jag <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards