081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Känner inge lust...

Av Emma - 18 november 2010 14:52

Sitter just nu och lyssnar på lite julmusik, men känner ingen julkänsla.. Ingen lust alls.. De är alltså förtidigt för min del.. Ser att de skulle komma snö nästa vecka och det hoppas jag verkligen INTE.. Jag tycker snön kan vänta tills någon dag innan julafton då den ska vara här!.. På jullovet..
Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag ska ha semester i 2½ vecka, och det ska bli himla skönt kan jag lova er.. Ska njuta av varje dag!..
Det blir ju dock mkt med flytten osv men det gör inget för de ser jag fram emot :)..


Snart, snart är badrummet klart.. Där var en kille som först satt en handdukskrokhängare vid vasken och när den väl satt ångra han sig o flytta den :/ Så där var två hål osv i kaklet.. "Chefen", kom in nyss och kolla och såg det.. Ni skulle sett hans min.. INTE glad.. Bara till att slå ner kaklet och sätta upp nytt :)..
Där han satte den andra hängaren, hänger där även en till en vit ovanför.. De sitter dock väldigt dumt eftersom de sitter en bit in i duschen :/.. Så imorgon på besiktningen ska jag ta upp det, om de inte själv märker ngt.. Känns inte så kul att ha handdukar i duschen.. Vill inte påpeka det nu, då "chefen" inte är så glad över det andra, så bättre att vänta :)..
Men som sagt, besiktning imorgon :)


På TISDAG har vi bokat in mäklaren :).. Hon kommer och ger oss ett pris och tittar lite!.. Goda nyheter :).. Där kommer även att komma en proffsfotograf för att ta bilderna på vår lgh :).. Så förhoppningsvis ligger lgh ute till salu nästa vecka :).
Hoppas, Hoppas nu det går fort :):
Skulle helst vilja flytta in i den nya lgh INNAN jul :)..

Hmm, nu blev det en ganska långt inlägg.. Skulle bara skriva ett kort :)

Mitt hjärta kommer hem om ngn timme, och det ska bli skönt <3 Hann bara se honom 5 min igår innan det var dags för jobb!.
Inatt blir det jobb igen för mig 21-08 :).

P- älskar dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


   kommer nya bilder på honom senare.. han är inte så liten längre <3

 
 
Ingen bild

uuygyg

17 december 2010 08:53

så söt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards