081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Uppe med tuppen :)

Av Emma - 28 december 2010 07:27

Idag vakna man tidigt, men de kan vara mysigt de också.. Har krypit ner i soffan under en filt med datorn, samtidigt som jag har MTV igång och lyssnar på massa mysig musik :)

Hjärtat mitt ligger fortfarande i sängen, men  påväg upp för att gå till jobb :/..
Igår träffade jag finaste Filippa o Chanel vid 11.30, vi tog en fika på Espresso House, sedan gick vi för att shoppa.. Ingen av oss skulle handla ngt egentligen men hon kom ifrån stan med en tröja till sig själv o massa till Chanel.. Jag kom därifrån med 1 jacka (som jag viljat ha länge på H&M men inte viljat betala 699:- för.. Och nu rea de ut den för halva priset), 2 3-pack kalsonger till hjärtat samt nya tallrikar, skålar och assietter till oss :).. De blev en hel del iaf..


I eftermiddag ska jag passa underbara Chanel medan hennes föräldrar ska på ett möte :).. Vi ska ta oss en runda till på stan, då jag ska se om jag hittar nya vinterskor till både mig och hjärtat :)..


Nyår är också planerat nu :) Anna (och kanske Peter), ska komma hit och äta förrätt, huvudrätt och efterrätt.. Kommer bli riktigt mysigt och gott :)..
Sedan lite efter 18 ca så kommer min mamma och hennes kompis :) Trevligt Trevligt :).. På kvällen där blir det snack, spel och lite ostbricka :) Mumsigt..

När kl börjar närma sig 00 så drar vi oss ner till hamnen (tar inte ens 5 min härifrån) för att se alla raketer de ska skjuta upp.. Riktigt mysigt :)..

Så ser min nyår ut.. Hur ser eran nyår ut då?!


Ajja.. Lovade ju ett inlägg om vad jag gjort senaste veckorna..De kommer, lovar.. Kanske senare idag eller imorgon :).

Nu ska jag mysa vidare.. Ha de så bra.

P- mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

 
 
Johanna

Johanna

29 december 2010 21:44

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards