081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

110112-Dag 5

Av Emma - 12 januari 2011 08:38

Idag är det 5:e dagen sedan Aladdins OP..Sista dagen för honom att gå på inflamatoriska tabletter, och har 2 dagar kvar med smärtstillande.
Nätterna med tratten går nu riktigt bra, han går ut i vardagsrummet för där är mer plats och sover. Hela nätterna :)


Idag tar även min semester slut =/ Inte alls något jag ser fram emot, skulle vilja ha semester längre.. Har dock haft 3 veckor nu men det har gått alldeles förfort..
Idag ska vi fortsätta måla tunna 2.. Tunna 1 år i stort sätt färdig.. Ska börja med vår skänk sedan också, den ska också bli vit :)

Ska bli roligt när det är klart.. Fint också..


Annars idag händer inte så mkt, ska ta det ganska lugnt..

Hoppas ni får en trevlig dag.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards