081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

110121- Förlåt

Av Emma - 21 januari 2011 13:04

Förlåt, nu var det länge sedan jag skrev..
Har verkligen inte haft tid, mycket som händer nu :)

Men att ha jobbat min sista natt på det andra jobbet känns jätteskönt.. Känns lite som en befrielse för mig :)


Måndag: Var jag hemma på förmiddagen och städa lite, sedan kom hjärtat hem på lunch och efter det gick jag till hemköp för att hämta ut mitt Ellos-paket med massor av kläder till mig :).
Kl 16-22 var det dags för jobb, sedan sängen för mig när jag kom hem :)


Tisdag: Var det dags för fika med Pauline, träffades vid 11-tiden och tog oss en mysig fika..Sedan gick vi till hemköp för att hämta ut vårt jotex-paket md bla. matta, lampa osv :) Hur fint som helst..

Kl 16-22 var det dags för jobb igen, även där gick jag och la mig när jag kom hem :)


Onsdag: Lämna Patrik bilen på service.. Jag och Aladdin sov vidare till 9.30, himla skönt :).. Hjärtat kom hem på lunch och därefter gick jag till jobb för att skriva delegeringsprov..Gick hur bra som helst :).
Kl 16 var det dags för att ta Aladdins stygn och det gick superbra, han var jätteduktig och hade tillochmed gått ner 1 kg :).. *glaaad*... Sedan tog vi det bara lugnt resten av kvällen.. <3


Torsdag: Igår kom mamma på besök, gick liten runda på stan och sen inom affären för att handla mat :).. När hjärtat sedan kom hem blev det våfflor till middag, och sedan kolla jag på tv hela kvällen :). Mysigt.. Passa även på att damma av lite här hemma idag :)


Fredag: (idag), Idag ringde klockan 7.00, dags att stiga upp men låg kvar till 7.20 Upp, åt en liten torr knäckemacka, gav Aladdin mat och sedan gick vi ut en runda.. Hjärtat gick till jobb och Pauline kom för att hämta mig.. Vi stack till gymmet och träna i 1½ timme.. Kan säga att det känns jätteskönt att äntligen få komma igång :).. Nu ska jag ta tag i träningen ordentligt.. Väl hemma gjorde jag frukost, och sen titta jag tv lite.. Därefter dammsuga jag, och moppa golvet samt rulla mattan från allt hår.. Så nu är här fint igen :)

Har också hunnit ta en dusch, och nu snart ska jag strax gå och äta lite lunch, sedan ut med Aladdin och förbereda mig för att sticka till jobb.. Jobbar 16-22 ikväll, lika dant lördag och söndag :).


Såja, där har ni min vecka :)
Hoppas ni haft en bra vecka, och får en bra helg :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards