081109- evigt datum

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

110126- Snart....

Av Emma - 26 januari 2011 09:38

Ja, snart är Januari månad slut också, men det gör mig ingenting med tanke på att jag vill ha vår och sommar nu :).


Igår när hjärtat kom hem, laga vi en köttgryta, den blev väl sådär..Ska nog lägga i lite mer saker i den, som tex paprika osv.. Blev lite enformigt.. Men till grytan hade vi ris och en härlig sallad :)..

Jag har börjat ha sallad till varje måltid nu, med tanke på att det faktiskt är både gott och nyttigt.. Äter mest sallad och lagom av de andra :)..

Har 1 månad kvar, till den 25 februari sedan är det dags för vägning.. Ska försöka komma igång med träning 2 ggr i veckan.. Ska bara hitta en cykel så jag kan cykla dit.. Det är faktiskt drygt att gå dit, blir som ett extra pass typ..


Såhär kommer min vecka att se ut:

Idag: Jobb 16.00-22.00

Imorgon: Stan med syster och jobb 16.00-22.00

Fredag: Eventuellt gymmet, annars en hemlis, Kl 15 ca kommer vår mäklare hit med tårta och fikar med oss, samt att kl 18.00 ska vi ut och äta med familjen då min lillebror blir 18 år :)

Lördag: Tvätta, slappa sedan bowla med hjärtat kl 19.00 och ut och äta efter..Myskväll, bara vi två <3.

Söndag: Fira hjärtats lillebror som också blir 18 år :)

 

Ni får gärna berätta hur er vecka kommer att se ut ?! :)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2011 13:26


Ni har väl följt med till den nya bloggen? Emma.Engström.. <---Tryck på namnet så kommer ni till min nya blogg :)   Behöver er hjälp..!    ...

Av Emma - 13 februari 2011 19:14

Har skaffat ny blogg på test..   http://www.nattstad.se/Emma.Engström     Följ gärna med och läs och kommentera :)     ...

Av Emma - 13 februari 2011 11:57


Godmorgon söndag:)   Kvällen igår var trevlig, gott med pizza :) Följde mamma hem när melodifestivalen var slut, och sedan hoppade jag i sängen.. Vakna vid 9-tiden idag, la kvar och mös lite i sängen innan jag tog mig en dusch och hjärtat fi...

Av Emma - 12 februari 2011 13:33


Veckan som gått låg jag i magsjukan, inget att hurra för alls :/.. Var jättehängig och trött några dagar efter, så enda fram tills igår låg jag hemma och tog det lugnt.. Ville inte riskera något..   Igår tog jag bussen till Tomelilla..Hade kö...

Av Emma - 8 februari 2011 19:05


Igår när jag vakna kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte att det var nog för att jag var nervös inför körningen..  Sedan efter maten på kvällen kände jag mig lika dant men trodde att det var maten som jag ätit..  När kl var ca 22.30 börj...

Ovido - Quiz & Flashcards